Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ






Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Η επίσημη επιστήμη είναι μια τεράστια συνομωσία της μαύρης στοάς.
Αυτών που θέλουν την ανθρωπότητα υποταγμένη.
Η επίσημη επιστήμη είναι ο αντίχριστος(Χριστός=φως=συνείδηση).
Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια είναι μια απάτη ώστε να κρατήσουν τον άνθρωπο κοιμισμένο.
Όλη η επίσημη επιστήμη είναι δοσμένη έτσι στους ανθρώπους με σκοπό να τον αποκόψει την ανώτερη συνείδηση του.
Σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες της επίσημης επιστήμης έχουν προβάλλει λανθασμένα δεδομένα, με σκοπό τον αποπροσανατολισμό.
Έχουν αψηφήσει κάθε τι θεϊκό μέσα στην υλη.
Έχουν αψηφήσει το θεό λέγοντας οτι όλα είναι άψυχα.
Έχουν δημιουργήσει εγκλήματα με τα πειράματα τους στο όνομα της αλαζονείας τους.
Πώς μπορεί μια επιστήμη να λέγεται επιστήμη όταν δε δέχεται τίποτα άλλο παρά μόνο αυτό που μπορεί να μελετήσει,
όταν η ιστορία δείχνει οτι όλα όσα έχουν για μόνιμα είναι απολύτως προσωρινά και στη πορεία αντικαθιστώνται?
Πώς είναι δυνατόν να είναι τόσο σίγουροι και βέβαιοι για οτιδήποτε
όταν οι ίδιοι δεν βλέπουν πόσες φορές μέχρι τώρα έσφαλλαν?
Θέλουν να κάνουν με το ζόρι το νου αφεντικό, όταν ακόμα δεν ξέρουν τι είναι ο νους.
Έχουν πέσει στο μεγάλο μαρτύριο της διαίρεσης και απλά κουράζουν τσάμπα το μυαλό τους, δημιουργούν διανοητικά προβλήματα συνεχώς γύρω τους γιατί ο νους τους πολύ απλά ΔΕΝ μπορεί να συλλάβει την πραγματική αλήθεια.

Ο άνθρωπος έχει τα κατάλληλα όργανα για να συλλαμβάνει αλήθειες .
Προσπαθούν με λάθος όργανα να μετρήσουν κάτι που δεν μετριέται με όργανα .
Οι 5 αισθήσεις του ανθρώπου έχουν ένα μικρό φάσμα αντιλήψεως της φύσης.
Προσπαθούν να κόψουν στον άνθρωπο τη φαντασία.
Τα έχουν κάνει όλα μηχανικά.

Οι αριθμοί είναι ζωντανοί...
Τα γεωμετρικά σχήματα δημιουργούν ενεργειακά πεδία.
Τα πάντα έχουν ψυχή.
"Το πέταγμα της πεταλούδας" δημιουργεί τις αντίστοιχες δονήσεις.
Κάθε κίνηση και ιδέα δημιουργούν δονήσεις στα ανώτερα επίπεδα.

Είναι δυνατόν να λέγεται επιστήμη μόνο όταν αναλύει και πιστεύει το αποτέλεσμα στο φυσικό επίπεδο? Επιστήμη της επίπεδης γης.....
Έχουν ακυρώσει την αιτία.
Όσο και αν έρχεται μπροστά τους το αδιέξοδο κάθε φορά τόσο συνεχίζουν τον τυφλό κύκλο τους.
Έχουν περάσει στο κόσμο την αδιαλλαξία τους και ο κόσμος τους πιστεύει.

Ακύρωσαν κάθε τι θεϊκό στην εκπαίδευση ... τους έκοψαν από την ανώτερη συνείδηση.
Δυνάμωσαν το διανοητικό χωρίς να έχουν την εξουσία πάνω σε αυτό το εργαλείο του ανθρώπου, με σκοπό να έχει γίνει δυνάστης και δημιουργός όλων των ταλαιπωριών.

Γίνεται κάποιος, γιατρός ,όταν έχει μελετήσει μόνο ορισμένα βιβλία? Αυτό είναι όλο?
Είναι πραγματικά γιατρός για αγνοούντες!
Καμία εξουσία δεν έχει σε ανθρώπους αναβαθμισμένους,
διότι μπροστά τους δεν ξέρει παρά μόνο μικρές μισές αλήθειες ΑΛΛΩΝ.

Πώς μπορεί να είναι γιατρός, αλλά μόνο για το συκώτι, ή τη καρδία, ή το κεφάλι?
Πώς είναι γιατρός όταν δεν μπορεί να γιατρέψει? Παρά επεμβαίνει μόνο σε ένα μέρος , ενός μέρους του ανθρώπου?
Όταν αδυνατεί να ξέρει τις πηγές ενέργειας της αρρώστιας?
Διαφέρει μήπως από έναν μηχανικό ανθρωπόμορφων ρομπότ?
Από οποιονδήποτε μηχανικό?

Ο άνθρωπος , έχει ζωή!!
Και επειδή είναι πολύτιμη.... αυτό τους καθίστα στα μάτια των ανθρώπων πιο Άξιους,
επειδή δεν ξέρουν από πού έρχεται η ζωή.
Κάνουν όμως την ιδία δουλειά με μηχανικούς .... διότι είναι η γνώση τους μηχανική.
Δεν κατακρίνω, αλλά οριοθετώ στο τομέα δημιουργίας του, τον καθε "λειτουργό".

Μήπως δεν είναι το ίδιο οι δάσκαλοι, οι καθηγητές?
Ολοι μέσα στην εκπαίδευση λειτουργούν μηχανικά γιατί έτσι κάποιοι έφτιαξαν το σύστημα, να κοιμίζουν τον άνθρωπο μέσα στη μηχανικοτητα ,να είναι ασυνείδητος όπως οι μηχανές.....
Είσαι ένα ανταλλακτικό και σε θέλουν άψυχο όπως της θεωρίες τους.

Τί να το κάνω να ξέρεις να φτιάχνεις υπολογιστές όταν δεν ξέρεις τον εαυτό σου?
Τί να το κάνεις να έχεις διπλώματα από ανθρώπους όταν δεν ανήκεις στην ισορροπία της φύσης?
Τί να το κάνεις να έχεις φτιάξει ατομική βόμβα όταν δεν ξέρεις να φτιάξεις σωστή κοινωνία.
Είσαι μαθηματικός και δεν ξέρεις τη δύναμη των αριθμών!
Είσαι ψυχολόγος και δεν ξέρεις για τη διαδρομή της ψυχής.
Είσαι εκπαιδευτής και αδυνατείς να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου.
Είσαι δικαστής και δεν μπορείς να κρίνεις τον εαυτό σου... αλλά κρίνεις άλλους.
Έμαθες λογιστικά αλλά δεν έμαθες να ξεχωρίσεις άνθρωπο από αριθμό!
Είσαι ιερέας και θες να σώσεις άλλους χωρίς να μπορείς να σωθείς ο ίδιος.
Είσαι πολιτικός και δεν έχεις γνωρίσει αυτούς που αντιπροσωπεύεις.
Είσαι Έλληνας μόνο στα χαρτιά.
Είσαι Χριστιανός μόνο στη ταυτότητα.
Είσαι τόσο ειδικός σε κάτι ... που έχεις χάσει την ανθρωπιά σου!
Είπαμε κάποιοι το θέλουν έτσι, και αυτοί ενισχύονται από το επιπεδο δονησεων της Γης...για λιγο ακόμα.

Ο άνθρωπος που έχει "φτιάξει" ψυχή
έχει την δυνατότητα της άμεσης εμπειρίας του πραγματικού.
Δεν χρειάζεται να εκπαιδευτεί σε τέτοιου είδους σχολεία.
Παίρνει τα μαθήματα από τη ζωή και τις εσωτερικές του αισθήσεις,
και αν θέλει κάτι να γνωρίσει το γνωρίζει από άμεση εμπειρία ,
αρκεί να εστιάσει εκεί τη συνείδηση του, και αμέσως όταν έχει μια φωτεινή καθαρή ψυχή... αντανακλάται πάνω της η αλήθεια και αυτόματα γνωρίζει!

Κοιτάξτε το καθρέπτη πως ακαριαία περιέχει οτιδήποτε ανακλάται πάνω του! Όλα είναι αποτυπωμένα στο φως! Αυτό το φως ανακαλεί ο καθρέπτης της καθαρής ψυχής !
Η φαντασία είναι πλέον μια ζωντανή εικόνα προερχόμενη από την έμπνευση ,την ένωση που δημιουργήθηκε από την ανάκλαση της αληθείας στη ψυχή .

Σε αυτό το μοτίβο πάνω στηρίζονταν όλα τα αρχαία συστήματα μετρήσεων, μαθηματικά και γεωμετρίες, μουσική και άθληση.
Δημιουργούσαν προϋποθέσεις αναβάθμισης της συνείδησης και όχι υποβάθμισης όπως σήμερα.

Η σκοτεινή συνομωσία προσεκτικά και με αρνητικό συγχρονισμο έχει φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα έτσι.
Πρόσφατες σχολές τονίζουν την απεξάρτηση από το εκπαιδευτικό σύστημα .
Μιλάνε για τον προγραμματισμό που ασυνείδητα σου κάνουν μέσω των βιβλίων τους.
Η θεωρίες του Charles Darwin , Sigmund Freud , Karl Marx , Albert Einstein ! Αυτά τα τέσσερα συστήματα σκέψης που άλλαξαν τη σύγχρονη πορεία της ανθρωπότητας , χρηματοδοτούνται και προωθούνται από τη Μαύρη Αριστοκρατία.
Κατά τη διάρκεια της γαλλικής επανάστασης , έγιναν προσπάθειες να αλλάξουν το ημερολόγιο και τη μέτρηση της ώρας.
Οι δέκα ώρες την ημέρα και οι δέκα μήνες το έτος δεν έγιναν.
Ο εκατό μοιρών κύκλος δεν αντικατέστησε τον 360 μοιρών κύκλο .

Όψεις της θεικότητας παραμένουν στην μέτρηση του χρόνου(ημερρομηνία),
αλλά η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ήταν σε θέση να διατηρήσει τον έλεγχο της συνείδησης και να υπαγορεύει τις ημερομηνίες της σε όλα τα έθνη.

Το μετρικό σύστημα επιλέχθηκε με σκοπό να αφαιρέσει την ουσία από τους αριθμούς και να κρατήσει μακριά τους ανθρώπους από την αναγνώριση των λεπτών ενεργειών.

Το δεκαδικό σύστημα πρόκειται για ένα ηχομονωτικό σύστημα καθιστώντας αυτά που μετρά να είναι στειρωμένα και άψυχα σχήματα χωρίς την ουσία της ακολουθίας των αριθμών που είναι η γέννηση των πρωταρχικών ενεργειών.

Δείτε τη τρομερή ταχύτητα ενός υπολογιστή! Όμως πλήρη ασυνειδησία μόνο μηδενικότητα.
Χρήσιμος πολύ, αλλά δε παύει να είναι μηχανή δεν έχει "ελευθερία" είναι μηχανικότητα εντελώς ,,,είναι μηχανή!

Αυτό πάνε να σας κάνουν... πολύτιμα εργαλεία τους .... γρήγοροι επεξεργαστές , ειδικευμένα υβρίδια χωρίς ψυχή!
Το καθένα στο ρόλο του μέσα στην αόρατη φυλακή-κοινωνία που έφτιαξαν για να σας εκμεταλλεύονται.

Δείτε πως "απομονώνουν" αυτούς τους ανθρώπους που δεν έβγαλαν σχολεία αλλά μπορεί να έχουν την "απαγορευμένη συνείδηση".
Δείτε πως σας έκαναν να μη νοιάζεστε για τον πλησίον.
Τέλος δείτε πως σε οποιαδήποτε κοινωνική βαθμίδα και αν ανήκετε πάνω στη σκακιέρα τους, σας θυσιάζουν χωρίς ενδοιασμό για τη πολύτιμη νίκη τους.

Η πίστη σε μια ύπαρξη της λογικής του εγώ του υλισμού ,
ότι τα πάντα θα μπορούσαν να ζυγιστούν και να μετρηθούν στο μικρό νου ακόμα του ανθρώπου οδήγησε στην «Εποχή της Λογικής του αποκομμένου ΕΓΩ» .

Η Μαύρη Στοά αναγνώριζε αυτά τα ψέματα και τα χρησιμοποίησε για να διαμορφώσει την κατεύθυνση των ανθρώπων της επιστήμης
και την πρόληψη της κατανόησης του "αιθέρα" που είναι η βάση του ελέγχου των Ιλουμινάτι για τον κόσμο .

Οι "στρατηγοί" τους ζουν στα κατώτερα αιθέρια επίπεδα.

Πολλοί "Στοχαστές" ήταν στο μονοπάτι για την κατανόηση της πολυδιάστατης Δημιουργίας ήδη από τα τέλη του 1700 και αρχές του 1800 και το1900 ο (Tesla) , αν και στα αρχαία χρόνια διδασκόταν μόνο στους μυημένους.

Αν αυτή η επανάσταση της συνείδησης είχε συμβεί από το 1700μΧ,
οι εξουσιαστές μαύροι μάγοι θα είχαν αφαιρεθεί από το φυσικό επίπεδο και το χαμηλότερο αστρικό.

Οι μεγάλοι κύκλοι εκδήλωσης το επέτρεψαν για το λόγο της εμπερίας της ψυχης!
Η «επιστήμη» του Δαρβίνου, ο Φρόιντ, ο Μαρξ και ο Αϊνστάιν είναι μέρος του προγράμματος ελέγχου της υπό-εξέλιξης της ανθρωπότητας.

Υπάρχουν τόσες πολλές "τρύπες" στη θεωρία της Σχετικότητας που θα πρέπει να αφαιρεθεί από τα σχολικά βιβλία,
αλλά έχει υπηρετήσει τους Illuminati με την τοποθέτηση "φράγματος" στη φυσική για εκατό χρόνια.

Οι Illuminatι προωθούν επιστήμη και εκπαίδευση για τους δικούς της σκοπούς.

Οι ίδιοι σκοποί έχουν διατεθεί στις θρησκείες εδώ και χιλιετίες,
η Αγία Γραφή είχε εκδοθεί για συσκότιση όχι σαφήνεια(μόνο φωτισμένοι μπορούν να την αποκωδικοποιήσουν),
το Βατικανό έχει αποκρύψει πολλά ευαγγέλια και αποτρέπει κάθε σωστή αποκωδικοποίηση των ιερών κειμένων των διδάσκαλων της Γης που λένε τα ίδια με τα απόκρυφα ευαγγέλια!

Παρά τη συσκότιση έρχονται στιγμές πριν το τέλος,
που ενστικτωδώς καταλαβαίνουμε πως μπορεί κάτι να μή πάει καλά.

Το τελευταίο καιρό φαίνεται καθαρά το μίσος τους για την ανθρωπότητα.

Ένα κύμα αντίστασης εξαπλώνεται παντού.

Η ανθρωπότητα έχει συμμάχους ανώτερων δυνάμεων.

Το κάρμα όμως παραμένει κάρμα και η θυσία θα φέρει την ανάσταση ξανά!

Ειρήνη σε όλους!