Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΝ-ΨΥΧΩΘΕΙΤΕ

ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΝ-ΨΥΧΩΘΕΙΤΕ

Η ψυχή μας έχει "θέληση", δημιουργεί αιτίες μέσω ομοιοκρασμού ,
δεν έχει χαρά η λύπη, έχει φως ή λιγότερο φως ανάλογα την ανάπτυξη της στα επίπεδα που κινείται!

Αυτός ο ομοικραδασμός δημιουργεί ανάλογο κάρμα-δράση-ενεργοποίηση για να πάρει ανάλογες εμπειρίες!
Είναι εγωιστικό για τον άνθρωπο να την συνδέσει με την απόλαυση της επιθυμίας του κατώτερου νοητικού ή συναισθηματικού επιπέδου , παρόλο που είναι εν μέρη παράγωγα της ψυχικής θέλησης!
Για τον άνθρωπο που έχει ενωθεί -συνειδητοποιήσει τον εαυτό του σαν ψυχή, η ψυχική θέληση μεταφράζεται σαν ένα εκστατικό θάρρος για το άγνωστο, ή το "φοβικό άγνωστο" !
Μια εσωτερική εμπιστοσύνη μαζί με δύναμη και επιμονή πολλές φορές προσωρινά τραυματική και επίπονη , πριν έρθει το βραβείο της γνώσης -φωτός μέσω της εμπειρίας!
Μια επαναστατική δράση, για τη λογική του κατώτερου διανοτικού επιπέδου που λειτουργεί ενσωματωμένο στο φυσικό μας επίπεδο, και τους νόμους ανακύκλωσης, τους ενστικτώδεις φόβους επιβίωσης στο φυσικό!
Μια ελεύθερη ψυχή, δηλαδή μια προσωπικότητα που είναι σε σύνδεση με το ψυχικό επίπεδο συνειδητότητας,
προτιμάει να "πεθάνει" μαχόμενη να εκδηλωθεί στο φυσικό η θέληση της,
παρά να νιώθει περιορισμό-σκλαβιά!
¨Ενας φωτεινός άνθρωπος στο επίπεδο λάμψης του αιτιατού σώματος,
θα περάσει ότι αντιστάσεις θα επιφέρει ο ίδιος κόντρα στο συλλογικό ρυθμό!!
Θα μπορούσαμε να πούμε οτι στις παλαιότερες ενέργειες που υπήρχαν στη γη και που σιγά σιγά διαλύονται,
ακολουθούσε ένα επαναστατικό και πονεμένο δρόμο για διατηρήσει εκεί ψηλά-βαθιά την συνειδητότητά του !
Αδελφές ψυχές μου, μιλάω για εσάς που διαλέξατε να περάσετε από την εμπειρία του καλού και του κακού, του φωτός και του σκοταδιού, για εσάς που προκαλέσατε το φόβο και το πόνο , τη μάχη και την αντίσταση για να εξυψώσετε και να επεκτείνετε την ανθρώπινη ψυχή, αυτή την τεράστια κβαντική βιβλιοθήκη στα Άστρα και να δια-φωτίσετε όλα τα πλάσματα και τα όντα μέσω των εμπειριών σας!
Ψυχική μου οικογένεια, εσείς που πονέσατε από δύναμη , από θέληση και από την δυνατότητα να εξυψώσετε τον άνθρωπο στο Θεό, και στη πορεία να γειώσετε το Θεό στον άνθρωπο !
Ψυχικοί μου αδελφοί, είμαι εδώ και ήρθε η σειρά μου να σας μεταδώσω ένα κύμα ενθύμισης και δακρύων καρδιάς,
για να ξανά νιώσετε μέσα από αυτό το μήνυμα, την εμπιστοσύνη και τη θέληση της ψυχής σας,
ειδικά σε αυτό το κρίσιμο σημείο που περνάμε!
Είμαι εδώ μαζί σας, στο πόνο σας που κάποιοι εγωιστικά εγκατα-λείπουν αντί να διαλύουν μέσα τους σαν θεραπεία και παράδειγμα!
Η καρδιά είναι μαζί και συμπονά, και το παράδειγμα είναι η θεραπεία!
Μπαίνω εκεί που είσαι και βγαίνω για να δείς οτι και συ μπορείς,
και θα το κάνω όσο βαστά η δική μου καρδιά,
διότι πριν από εμένα το έκαναν άλλες ψυχές για μένα,
πολλές φορές,
για να μου δώσουν όσες περισσότερες ευκαιρίες
να ανοίξουν τα τυφλά μου τότε
από άγνοια μάτια!
Σας ευχαριστώ στο άχρονο...είναι η σειρά μου στο χρονικό!
Ειρήνη σε όλους!!

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...