Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ

Το εγώ δεν μπορεί να περικλείει το "εμείς",
το εμείς όμως μπορεί να περικλείει το "εγώ"!
Έτσι όταν θέλουμε να κάνουμε μια σχέση αληθινής ένωσης
πρέπει να διαλέγουμε πάντα το "εμείς" πάνω από το "εγώ" !
Και το παράδοξο είναι ότι μόλις το "εμείς" εδραιώνεται
δίνει χώρο στην ατομικότητα του καθένα να μπορεί να υπάρχει μέσα του,
αλλά κάτω από το μέτρο που θα υποστηρίζει την ένωση !
Όσο μεγαλώνει η ένωση του "εμείς" τόσο δημιουργείται ένα μεγαλύτερο πεδίο
που μέσα του μπορούν να χωράνε πιο ολικές ατομικότητες του καθενός στη σχέση   !
Δηλαδή τόσο πιο πολύ ελευθερώνεται ο καθένας να βγάλει τον αληθινό εαυτό του(εγώ)
μέσα στη σχέση αποδοχής(εμείς) !
Έτσι αντί για μια πίεση της ατομικοτητας με συνέπεια το χωρισμό (μόνος) ,
δημιουργείται μια ατομική Ελευθερία μέσα σε μία αληθινή ενωτική σχέση(μαζί) !

Ειρήνη σε όλους !

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...