Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ

Λίγα λόγια για το "εγώ" της Αντιγραφής.....!
Δεν υπάρχει πιο στάσιμο σημείο από το εγώ της αντιγραφής, και στην ανώτερη συχνότητα του πιο εξελικτικό επίσης!

Το ένα μας κάνει να υιοθετούμε και να δρούμε μηχανικά , χωρίς αφύπνιση συνείδησης!

Το άλλο μας κάνει να προσομοιώνουμε την δόνηση μέσα μας, να την κάνουμε συνειδητή μέσα μας!
Πολλοί φίλοι, καθώς ταυτίζονται με την κατάκριση που έχουν μέσα τους, χρησιμοποιΟύν την κατώτερη έκφραση του εγώ της αντιγραφής!

Όχι μόνο πλανεύουν τον εαυτό τους , με το να τον συγκρίνουν ανάλογα την αντίδραση του κοινού τους,
αλλά θυσιάζουν την ίδια τους την ανάπτυξη, για να θρέψουν το εγώ της κατάκρισης, επειδή θέλουν να παρουσιάζονται σαν μεγάλοι και τρανοί, επειδή αυτό τους νοιάζει !

Τους ενδιαφέρει τόσο η γνώμη των άλλων επειδή από κει μετράνε την αλήθεια τους!

Φυσικά αυτό γίνεται επειδή δεν έχουν συνειδητή πρόσβαση στη Γνώση, και έτσι καταντούν αντί να δημιουργούν, να αντιγράφουν, και αυτό σημαίνει στασιμότητα !

Κάθε φορά που ταυτιζόμαστε με κατώτερες όψεις μας, η συνείδηση μας δίνει ένα ποσοστό αντίληψης, ώστε να μπορεί τοπ εγώ να υπάρχει και να αντιλαμβάνεται την αλήθεια του!

Καταλάβετε φίλοι πως ενώ ο μαθητής- παπαγάλος, ο κουτοπόνηρος εκείνη την ώρα τρέφει το εγώ της αντιγραφής, το εγώ της περηφάνιας, το εγώ του ψεύδους, της ανωτερότητας και κυριαρχίας ,αισθάνεται μια εγωική πληρότητα, πραγματικά, επειδή είναι ακόμα μέσα στα αποκομμένα εγώ του!

Στην πραγματικότητα αυτός μαθητής επειδή δεν έχει την ταπεινοφροσύνη και δεν έχει αποκτήσει την αντικειμενικότητα του εσωτερικού νου,
παρομοιάζει τη γνώση του με του Δασκάλου στη μηχανική φαντασία του!

Φυσικά αυτοί που είναι στα εγώ μέσα της σχετικότητας, και της "κολοκυθιάς", δεν μπορούν να δούν τη διαφορά από εναν α-ληθινό και έναν πλανεμένο!

Παρατηρήστε τον εαυτό σας !

Υπάρχει ένα ποσοστό ειλικρίνειας που συνδέετε με τον αντικειμενικό εαυτό σας, και πηγάζει από της ανώτερες πτυχές συνείδησής σας!

Όμως δεν είναι αρκετό για πολλούς στις εποχές αυτές, ώστε να επαναφέρει τη τάξη!

Αυτό χρειάζεται φίλοι την Θέληση, που δεν υπάρχει στους περισσότερους αναζητητές!
Αυτή η θέληση δεν ανήκει στο αποκομμένο εγώ!

Δεν ανήκει στην επιθυμία του φυσικού σώματος, ούτε στο συναίσθημα, ούτε στο φυσικό διανοητικό!
Η φύση δεν το επιτρέπει, επειδή έχει άλλο σκοπό για τον σημερινό άνθρωπο!

Πρέπει να ΄'ειναι πιο δυνατή η ανάγκη σας για τον Ήλιο από τη ταύτιση των εγώ με την Σελήνη!

Οι περισσότεροι άνθρωποι της εποχής μας, παρακαλούν για προσωρινές ανακουφίσεις!

Δεν θέλουν την αλήθεια! Δεν μπορούν, είναι παραδομένοι, εδώ και πολλές ενσαρκώσεις τους!
Ο αποκομμένος εαυτός φίλοι , μπορεί να έχει πληροφορίες από ανώτερες διαστάσεις, να αντανακλά όλες τις αρετές, μειωμένα φυσικά,
αλλά αρκετά κοντά στην ομοιότητα,
για να σας κάνει να πιστεύετε ότι κατέχετε τις αρετές!

Οι αρετές βρίσκονται εν δυνάμει μέσα μας !

Το εγώ Σας δίνει λάμψεις τους, όχι το φως!

Μέσα στο εγώ αποκοπής λοιπόν υπάρχει ακόμα και η ψευδοπαρατήση, η ψευδοαγάπη, η ψευδο αντικειμενικότητα, και όλες οι ψευδο-αληθειες!

Γιατί? Γιατί απλά χωρά ένα μικρό μέρος γείωσης των ανωτέρων αληθειών και κατανόησεων των υψηλών συχνοτήτων φωτός!

Όλα κατ εικόνα και ομοίωση!

Αυτοπαρατήρηση και αυτοκριτική μπορούν να συμβούν όταν υπάρχει μια διάκριση των νόμων του κάθε επιπέδου λειτουργίας μας!

Συνείδηση σημαίνει παρατήρηση!

Χωρίς ανάπτυξη συνείδησης, ο τωρινός άνθρωπος είναι καταδικασμένος να ακολουθήσει την ασυνείδητη διάλυση των μερών του!
Αυτό σημαίνει πόνο μέχρι αγαθότητας!

Ενδιαφερθείτε, πράξτε, εργαστείτε , μιλώ στις γηραιές ψυχές που νιώθουν αυτό που λέω!
Για τους φίλους στην Αττική που ενδιαφέρονται , έχουμε εβδομαδιαίες συναντήσεις στο σπίτι μου! Επικοινωνήστε μέσω του τσατ, για περισσότερες πληροφορίες!

Ειρήνη σε όλους !

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...